Kanal D ekranlarının ilgiyle takip edilen yarışma programı Gelinim Mutfakta’da yeni haftanın ilk gününde heyecan dolu anlar yaşandı. Gelinler, günün tarifini en iyi şekilde hazırlayarak kayınvalidelerden yüksek puan alabilmek için mutfağa girdi. Haftanın ilk bölümünde Cemile, Tuğba, Aysun ve yarışmaya yeni katılan Ruken arasında kıyasıya rekabet yaşandı.
Kayınvalidelerin yaptığı değerlendirmelerin ardından günün puanları belli olurken, en yüksek puanı toplayan isim de açıklandı. Yeni haftaya iddialı bir giriş yapan Ruken, hazırladığı tabakla jüri üyelerinin beğenisini kazanarak günün birincisi oldu.
Yarım altının sahibi Ruken oldu
Gelinim Mutfakta’nın 22 Haziran tarihli bölümünde günün en yüksek puanını alan Ruken, haftanın ilk yarım altınını kazanan gelin olmayı başardı. Yarışmaya yeni katılmasına rağmen sergilediği performansla dikkat çeken Ruken, rakiplerine karşı önemli bir avantaj elde etti.
Haftanın ilk gününde alınan sonuçlar, ilerleyen bölümlerde yaşanacak rekabetin de habercisi oldu. Gelinler, hafta sonunda verilecek bileziklere ulaşabilmek için puan toplamaya devam edecek.
Yeni haftada rekabet kızışıyor
Yarışmanın yeni haftasında gelinler arasındaki mücadele daha ilk günden dikkat çekti. Günün sonunda elde edilen puanlar, hafta genelindeki sıralama açısından önemli bir başlangıç oluştururken, yarışmacılar önümüzdeki günlerde avantajlarını korumak ya da puan farkını kapatmak için mutfağa çıkacak.
22 Haziran 2026 tarihli bölümde günün birincisi olan Ruken, yarım altını kazanarak haftaya moralli başlayan isim oldu. Yarışmanın hafta finaline kadar puan tablosundaki değişim ise merakla bekleniyor.





