İzmir Büyükşehir Belediyesi ESHOT Genel Müdürlüğü, İZSU Genel Müdürlüğü tarafından sürdürülen altyapı çalışmaları nedeniyle 817 No.lu Egekent Aktarma Merkezi–Çiğli Aktarma Merkezi hattında geçici güzergah değişikliği yapılacağını duyurdu. Açıklamaya göre yeni uygulama 26 Haziran 2026 Cuma gününden itibaren yürürlüğe girecek.
İki durak geçici olarak kullanılmayacak
Geçici güzergah düzenlemesi kapsamında Şerbetçi ve Neyhan durakları kullanım dışı kalacak. Yetkililer, altyapı çalışmaları süresince hattın belirlenen geçici güzergah üzerinden hizmet vermeye devam edeceğini bildirdi.
Yolculara bilgilendirme yapıldı
ESHOT tarafından yapılan duyuruda, uygulamanın İZSU'nun altyapı çalışmaları nedeniyle hayata geçirildiği belirtilerek vatandaşların geçici güzergah değişikliği ve hizmet dışı kalacak durakları dikkate almaları istendi.




