Marmaray, Erenköy İstasyonu’nda yaşanan üzücü bir olay nedeniyle tren işletmesinde geçici düzenlemeye gidildiğini açıkladı. Yapılan duyuruda, bölgede tek hat üzerinden işletmecilik yapıldığı ve bu nedenle Marmaray seferlerinde gecikmeler yaşandığı bildirildi.

Marmaray tarafından yolculara yönelik yapılan açıklamada, Erenköy İstasyonu’nda meydana gelen üzücü olay nedeniyle trenlerin tek hat üzerinden işletildiği ifade edildi. İşletme düzenindeki değişiklik nedeniyle seferlerde gecikmeler yaşandığı belirtilirken, yolcuların bu durumdan etkilenebileceği kaydedildi.

Açıklamada, yaşanan gecikmeler nedeniyle yolcuların mağduriyet yaşamamaları adına alternatif ulaşım seçeneklerini de değerlendirmelerinin önem taşıdığı vurgulandı.

Marmaray’ın duyurusunda, Erenköy İstasyonu’nda yaşanan olayın niteliğine ilişkin herhangi bir ayrıntıya yer verilmezken, yalnızca tek hat işletmeciliği nedeniyle seferlerde gecikmeler yaşandığı bilgisi paylaşıldı.

Sosyal medyada vatandaşlar Marmaray'da bir kişinin intihar ettiğini dile getirdi

Marmaray'dan yapılan son açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

Sayın Yolcularımız,

Marmaray trenlerimiz çift hattan işletilmeye başlanmış olup, tren trafiğini düzenleme çalışmaları devam etmektedir.

Önemle duyurulur.

Kaynak: Haber Merkezi