Aydın Büyükşehir Belediyesi, kent genelindeki ulaşım ağını güçlendirmek amacıyla yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, Aydın’ın 17 ilçesinde çok sayıda mahalle ve ana arterde eş zamanlı düzenlemeler gerçekleştiriliyor. Kent genelinde sürdürülen çalışmalarla hem ulaşım konforunun artırılması hem de trafik güvenliğinin güçlendirilmesi hedefleniyor. Ekipler, ihtiyaç duyulan bölgelerde yol yüzeylerini yenilerken, çeşitli düzenleme ve iyileştirme uygulamalarını da hayata geçiriyor.
İlçelerde çalışmalar sürüyor
Efeler ilçesinde Kemer Mezarlığı, A1 Kanal Yolu, Işıklı, Yaşar Kemal ve Batı Çevre bulvarları ile Şehit Deniz Astsubay Özgür Kahraman ve Kubilay caddelerinde çalışmalar devam ediyor. Ayrıca Ortaköy ve Akkoz mahallelerinde de yol düzenlemeleri gerçekleştiriliyor. Nazilli’de Aşağı Örencik, Ketenova, Ovacık ve Doğandere mahallelerinde çalışmalar sürerken, Söke’de Atburgazı, Kisir, Ağaçlı, Karacahayıt ve Sazlı mahallelerinde ekipler sahada görev yapıyor. Kuşadası’nda Gazi Bulvarı ile Kirazlı ve Soğucak mahallelerinde yol yenileme çalışmaları yürütülürken, Didim’de Mavişehir, 1001, Tutay ve Aytepe caddeleri ile Akbük, Akyeniköy ve Balat mahallelerinde düzenlemeler gerçekleştiriliyor. Karacasu, Koçarlı, İncirliova, Kuyucak, Köşk, Çine, Yenipazar, Sultanhisar, Bozdoğan, Germencik, Buharkent ve Karpuzlu ilçelerinde de çok sayıda mahallede yol yapım ve bakım çalışmaları eş zamanlı olarak devam ediyor.
Trafik güvenliği de artırılıyor
Yol yenileme çalışmalarının yanı sıra trafik güvenliğini artırmaya yönelik uygulamalar da hayata geçiriliyor. Özellikle yoğun kullanılan güzergâhlarda sürüş konforunu artıracak düzenlemeler yapılırken, ulaşımın daha güvenli hale getirilmesi amaçlanıyor.
“Hizmetle büyüyen Aydın”
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kent genelindeki yatırımların aralıksız devam ettiğini belirterek, 17 ilçenin tamamında eş zamanlı çalışmalar yürüttüklerini ifade etti. Altyapı ve üstyapı yatırımlarını vatandaşlarla buluşturmaya devam ettiklerini kaydeden Çerçioğlu, Aydın’ın ihtiyaç duyduğu hizmetleri hayata geçirmek için çalışmaların süreceğini vurguladı. Kent genelinde devam eden yol seferberliğinin önümüzdeki süreçte de farklı bölgelerde sürdürüleceği bildirildi.





