AK Parti Konak İlçe Başkanı Mehmet Sait Başdaş, İzmir'deki belediye hizmetlerine ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni eleştirdi. Kentte yaşanan çeşitli sorunlara dikkat çeken Başdaş, İzmir'in geçmişte güzelliğiyle örnek gösterilen şehirlerden biri olduğunu ancak bugün farklı sorunlarla gündeme geldiğini söyledi.
Başdaş, açıklamasında şunları kaydetti:
Güzelim İzmir’i Ne Hale Düşürdünüz!
Bir zamanlar güzelliğiyle örnek gösterilen İzmir; bugün çöp, kötü koku, bozuk yollar, sivrisinek, altyapı sorunları ve hizmet eksikliğiyle anılıyor.
İzmirliler mazeret değil, hizmet bekliyor.
Bu güzel şehri hak ettiği değere yeniden kavuşturmak hepimizin sorumluluğudur.
İzmir bunu hak etmiyor.




