Bornova Belediyesi'nin Sayra & Çınar Vakfı ile Radikal Okulları iş birliğinde düzenlediği "Hoş Geldin Yaz 2. Çocuk Şenliği", Büyükpark'ta binlerce çocuk ve ailesini bir araya getirdi. Okulların kapanmasıyla yaz tatiline başlayan çocuklar, gün boyunca hazırlanan etkinlik alanlarında eğlenceli anlar yaşadı. Yoğun katılımın olduğu organizasyon, Büyükpark'ta festival havası oluştururken, çocuklar yaz tatiline renkli etkinliklerle merhaba dedi.
Büyükpark gün boyu etkinliklerle doldu
Şenlik kapsamında çocuklar için kurulan oyun ve etkinlik alanlarında birbirinden farklı aktiviteler gerçekleştirildi. Alanda görev yapan maskotlar ve animasyon ekipleri çocuklarla bir araya gelirken, dev macera parkurlarında düzenlenen etkinlikler yoğun ilgi gördü. DJ performansı eşliğinde dans eden çocuklar, sahne gösterileriyle eğlenirken, en fazla ilgiyi ise gökyüzüne yükselen dev baloncukların yer aldığı "Bubble Show" çekti.
Çocuklara çeşitli ikramlar sunuldu
Şenlik boyunca çocuklara ücretsiz pamuk şeker ve patlamış mısır ikram edildi. "Glitter Yüz Boyama" etkinliğinde yüzlerini farklı figürlerle süsleyen çocuklar da gün boyunca düzenlenen etkinliklere katılarak keyifli vakit geçirdi. Festival alanında oluşturulan etkinlik noktaları, ailelerin de çocuklarıyla birlikte zaman geçirmesine olanak sağladı.
"En büyük yatırımımız çocuklarımıza"
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, çocukların eşit şartlarda eğlenebildiği ve sosyalleşebildiği etkinlikler düzenlemeyi sürdürdüklerini belirtti. Çocuk Oyun ve Aktivite Merkezleri ile çocukların gelişimine katkı sunduklarını ifade ederek, düzenlenen şenliklerle de çocuklara unutulmaz anılar kazandırmayı amaçladıklarını söyledi. Parkların ve oyun alanlarının çocuklara ait olduğunu vurgulayan Eşki, yaz tatilinde çocukların arkadaşlarıyla güzel vakit geçirmelerini, yeni dostluklar kurmalarını ve tatilin tadını çıkarmalarını istedi. Bornova Belediyesi'nin çocuklara yönelik sosyal ve kültürel etkinliklerini sürdüreceğini belirterek, Bornova'yı çocuklar için daha yeşil, daha neşeli ve yaşam kalitesi yüksek bir kent haline getirme hedefi doğrultusunda çalışmalarına devam edeceklerini ifade etti.




