Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda teşkilat çalışmaları, yerel yönetim faaliyetleri ve önümüzdeki döneme ilişkin yol haritası değerlendirildi. Toplantının ardından açıklama yapan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, vatandaşlara hizmet odaklı çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti. AK Parti Genel Merkezi'nde gerçekleştirilen toplantıda teşkilat faaliyetlerinin yanı sıra yerel yönetimlerin çalışmaları ele alındı. Toplantıda vatandaşlara sunulan hizmetler değerlendirilirken, önümüzdeki dönemde izlenecek yol haritası üzerinde de görüş alışverişinde bulunuldu.

"Daha fazla çalışmaya devam edeceğiz"

Toplantıya katılan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, programın ardından sosyal medya hesabından paylaşım yaptı. Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nı gerçekleştirdiklerini belirten Çerçioğlu, millete ve şehirlere hizmet etme anlayışıyla çalışmalarını güçlü ve kararlı şekilde sürdüreceklerini ifade etti. Vatandaşları hizmetlerle buluşturmaya devam edeceklerini vurgulayarak, önümüzdeki süreçte de aynı kararlılıkla çalışacaklarını kaydetti.

Kaynak: Haber Merkezi