Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım ağını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba istikametine ulaşımı sağlayan 2307 Sokak güzergâhında gerçekleştirilen yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlandı. Yapılan çalışmalarla birlikte daha önce ham ve stabilize durumda bulunan yol, araç ulaşımına uygun hale getirildi.
Başkan Denizli çalışmaları yerinde inceledi
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma sahasını ziyaret ederek tamamlanan imalatlar hakkında bilgi aldı. Saha incelemeleri sırasında yol güvenliği ve trafik düzenlemelerine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Denizli, bölgede trafik güvenliğini artırmaya yönelik uygulamaların titizlikle sürdürülmesi gerektiğini söyledi.
2 bin 500 metrekare parke döşendi
Yürütülen çalışmalar kapsamında yaklaşık 7 metre genişliğindeki yol güzergâhında kapsamlı düzenlemeler gerçekleştirildi. Proje çerçevesinde toplam 2 bin 500 metrekare parke kaplama yapılırken, 600 metre bordür imalatı da tamamlandı. Altyapı ve üstyapı uygulamalarının tamamlanmasıyla güzergâh modern ve güvenli bir ulaşım hattına dönüştürüldü.
Trafik yükünün azaltılması hedefleniyor
Yeni yol bağlantısıyla Fahrettinpaşa Mahallesi’nin Mamurbaba üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine ulaşımı kolaylaştırıldı. Belediye tarafından yapılan değerlendirmede, özellikle bölgesel geçişlerde yoğun kullanılan Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yükünün azaltılmasının, mahalleler arasındaki ulaşımın daha dengeli dağıtılmasının ve vatandaşların alternatif güzergâhlardan yararlanmasının hedeflendiği belirtildi.
Mahalleler arası bağlantı güçlendi
Tamamlanan çalışmanın Fahrettinpaşa Mahallesi’nin çevre mahallelerle olan bağlantısını güçlendirdiği ifade edildi. Yeni ulaşım aksının, mevcut ana arterlere olan bağımlılığı azaltarak hem mahalle içi erişilebilirliği artırması hem de ilçe genelindeki trafik akışının rahatlatılmasına katkı sağlaması bekleniyor.





