Karşıyaka Belediyesi ile KESK’e bağlı Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube arasında yürütülen Toplu İş Sözleşmesi görüşmeleri anlaşmayla sonuçlandı. Belediye bünyesinde görev yapan memurların ekonomik ve sosyal haklarını kapsayan sözleşme, düzenlenen törenle taraflar arasında imzalandı. İmza törenine; Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal ve Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt’un yanı sıra Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube Başkanı Nihat Filiz, Şube Yöneticisi Fırat Belen, İş Yeri Temsilcisi Ecem Ölçer ile belediye bürokratları katıldı.

Memurların haklarında iyileştirmeler sağlandı

Taraflar arasında imzalanan sözleşmeyle belediyede görev yapan memurların ekonomik ve sosyal haklarında çeşitli iyileştirmeler hayata geçirildi. Görüşmelerin uzlaşı içerisinde tamamlandığı süreçte, çalışanların haklarının korunmasına yönelik düzenlemeler üzerinde mutabakata varıldı. Törende konuşan Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, çalışma yaşamı boyunca emek ve alın terinin yanında olmaya özen gösterdiğini belirterek, zorlu koşullarda dahi çalışanların haklarını korumak için mücadele ettiklerini ifade etti. Yetkili sendika ile yapılan görüşmeler sonucunda memurların haklarını güvence altına alan bir toplu sözleşmenin hayata geçirildiğini aktaran Ünsal, belediye çalışanlarıyla birlikte daha güçlü bir gelecek için çalışmayı sürdüreceklerini kaydetti.

Dayanışma ve ortak çalışma vurgusu

İmza töreninde birlik ve dayanışma mesajları da öne çıktı. Belediye yönetimi ile sendika temsilcileri, çalışanların haklarının geliştirilmesi ve kurumsal iş birliğinin güçlendirilmesi konusunda ortak irade ortaya koydu. Karşıyaka Belediyesi’nin hizmet üretiminde çalışanların emeğinin önemli bir yere sahip olduğunu belirten taraflar, ortak akıl ve dayanışma anlayışıyla çalışmaların sürdürüleceğini ifade etti.

Sendikadan teşekkür mesajı

Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt ise imzalanan sözleşmenin tüm çalışanlar için hayırlı olmasını temenni etti. Bozkurt, görüşme sürecinde katkı sunan Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal’a, belediye bürokratlarına, belediye meclis üyelerine ve destek veren kişi ile kurumlara teşekkür ederek, sözleşmenin belediye çalışanları açısından olumlu sonuçlar doğuracağını belirtti.

Muhabir: Nur Duman