Süper Lig’de İzmir’i temsil eden Göztepe’nin, 2’nci Lig ekiplerinden Altınordu’yu devralmak için yeniden girişimde bulunduğu ancak yapılan görüşmelerden sonuç alınamadığı öğrenildi. Daha önce de benzer bir girişimde bulunan Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil’in, Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan ile bir kez daha temasa geçtiği ancak tarafların anlaşmaya varamadığı belirtildi.

İzmir futbolunun iki önemli kulübünü ilgilendiren gelişmede, yatırımcı arayışını sürdüren Altınordu’nun geleceğine yönelik görüşmeler yeniden gündeme geldi. Edinilen bilgilere göre Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil, kırmızı-lacivertli kulübü devralma konusunda Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan ile görüşme gerçekleştirdi.

Ancak yapılan temaslardan olumlu sonuç çıkmadı. Tarafların devir konusunda ortak noktada buluşamadığı ve görüşmenin anlaşmayla sonuçlanmadığı öğrenildi.

Mehmet Sepil’in, Altınordu’yu devralma yönündeki ilgisi yeni değil. Göztepe Onursal Başkanı’nın geçtiğimiz yıllarda da altyapısıyla Türkiye’de örnek gösterilen Altınordu’yu bünyesine katmak için girişimlerde bulunduğu ancak o dönemde de anlaşma sağlanamadığı belirtildi.

Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan’ın ise kulübün isminin değiştirilmesini isteyen yatırımcılara sıcak bakmadığı ifade edildi. Özkan’ın, kulübün altyapı organizasyonu ile tesislerini kendi bünyesinde korumayı planladığı, yalnızca A takımın yarışmacı haklarını devretme düşüncesinde olduğu kaydedildi.

Bu yaklaşımın, kulübün altyapı kimliğinin korunmasını hedeflediği belirtilirken, görüşmelerde de tarafların bu konuda ortak bir zeminde buluşamadığı öğrenildi.

Kaynak: DHA