Manisa İl Sağlık Müdürlüğü, Salihli Devlet Hastanesi'nde Sağlık Memuru olarak görev yapan Mehmet Ali Özkazak'ın vefat ettiğini duyurdu. Uzun yıllardır sağlık camiasında görev yaptığı belirtilen Özkazak'ın hayatını kaybetmesi, meslektaşları ve sağlık çalışanları arasında derin üzüntü yarattı.

Manisa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Mehmet Ali Özkazak'ın vefat haberinin büyük bir üzüntüyle öğrenildiği ifade edildi. Açıklamada, sağlık hizmetlerine uzun yıllar emek veren Özkazak'ın kaybının, kurum çalışanları ve sağlık camiası için büyük bir kayıp olduğu vurgulandı.

Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mehmet Fatih Zeren de yayımladığı taziye mesajında, "Salihli Devlet Hastanesinde görev yapmakta olan çalışma arkadaşımız Sağlık Memuru Mehmet Ali Özkazak'ın vefatını derin bir üzüntü içerisinde öğrenmiş bulunmaktayım. Merhuma Allah'tan rahmet, ailesine ve sağlık camiamıza başsağlığı diliyorum." ifadelerini kullandı.

Mehmet Ali Özkazak'ın vefatı, görev yaptığı Salihli Devlet Hastanesi başta olmak üzere sağlık çevrelerinde üzüntüyle karşılandı. Mesai arkadaşları ve sevenleri, Özkazak'ın ailesine başsağlığı dileklerini iletti.

Öte yandan, Mehmet Ali Özkazak'ın cenaze törenine ilişkin resmi bilgilerin henüz paylaşılmadığı, programın netleşmesinin ardından kamuoyuyla paylaşılmasının beklendiği öğrenildi.

Kaynak: Haber Merkezi