Aydın’da içme suyu ve tarımsal sulama alanında yürütülen yatırımlar kapsamında önemli projelerden biri olan Nazilli ve Çevresi Yerleşim Yerleri İçmesuyu Tesisleri İkmali 2. Kısım inşaatında çalışmalar sürüyor. Proje kapsamında yapımı devam eden arıtma tesisi ve isale hattında ekiplerin çalışmalarını aralıksız şekilde yürüttüğü bildirildi.

Yıllık 10,73 milyon metreküp su sağlanacak

Tamamlandığında bölgenin içme suyu altyapısına önemli katkı sağlaması beklenen proje ile Karacasu Barajı’ndan alınacak suyun arıtılarak yerleşim yerlerine ulaştırılması planlanıyor. Yatırımın hayata geçmesiyle birlikte Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçeleri başta olmak üzere çevredeki yerleşim alanlarının içme suyu ihtiyacının uzun vadeli olarak karşılanması hedefleniyor. Projeyle birlikte bölgeye yıllık 10 milyon 730 bin metreküp içme suyu temin edilmesi öngörülüyor.

Kaynak: Haber Merkezi