Çanakkale'nin Bayramiç ilçesinde uzun yıllar sağlık hizmetlerinde görev alan Dr. İbrahim Erden'in hayatını kaybetmesi ilçe halkını ve sağlık camiasını yasa boğdu.
Dr. İbrahim Erden, görev yaptığı süre boyunca ilçedeki sağlık hizmetlerinin yürütülmesinde çeşitli çalışmalarda yer aldı. Sağlık alanındaki görevleriyle tanınan Erden'in vefatı, meslektaşları ve sevenleri tarafından üzüntüyle karşılandı.
Uzun yıllar İlçe Sağlık Müdürü olarak görev yaptı
Dr. İbrahim Erden'in Bayramiç'te uzun süre İlçe Sağlık Müdürü olarak görev yaptığı biliniyor. Çanakkale Valiliği'nin 2023 yılında yayımladığı duyuruda Erden'in Bayramiç İlçe Sağlık Müdürü olarak ilçedeki sağlık hizmetlerine yönelik çalışmalarda görev aldığı belirtilmişti.
Kurum ziyaretlerinde de yer aldı
Bayramiç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün 2025 yılında yayımladığı duyuruda da Dr. İbrahim Erden'in Bayramiç İlçe Sağlık Müdürü sıfatıyla kurumu ziyaret ettiği ve çeşitli temaslarda bulunduğu bilgisi paylaşılmıştı.
Dr. İbrahim Erden'in vefatının ardından ilçe halkı, sağlık çalışanları ve sevenleri başsağlığı mesajları yayımlarken, ailesine ve yakınlarına taziyelerini iletti.





