İzmir'in Menderes ilçesinde eşi Serpil G'yi bıçaklayarak öldürdüğü gerekçesiyle tutuklanan Ahmet G'nin yargılanmasına başlandı. İzmir 4. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya tutuklu sanık Ahmet G, maktulün ailesi ve taraf avukatları katıldı.
Eşinin bir gün önce not bırakarak ayrıldığını iddia etti
Duruşmada savunma yapan sanık Ahmet G, eşinin bir gün not bırakarak evden ayrıldığını, daha sonra taksiyle Ödemiş'e gittiğini öğrendiğini söyledi. Eşinin kendisini aldattığını öne süren sanık, bu durumu öğrendikten sonra telefonla görüştüklerini belirterek, "Böyle bir şey varsa kendisinden boşanacağımı, çocukları da vermeyeceğimi söyledim." ifadelerini kullandı.
Başkası ile fotoğraflarını gördü iddiası
Maktulün kullandığı telefon hattının kendi adına kayıtlı olduğunu anlatan Ahmet G, yedek hat çıkardığını ve WhatsApp üzerinden eşinin başka bir kişiyle fotoğraflarını gördüğünü iddia etti. Bunun üzerine söz konusu kişiyi aradığını belirten sanık, karşı tarafın iddiaları kabul etmediğini söyledi.
Ahmet G, daha sonra eşiyle yeniden bir araya geldiklerini ve ilişkilerini sürdürmek için konuştuklarını ifade etti. Eşinin kendi soyadıyla sosyal medya hesabı açtığını söylediğini belirten sanık, bu konu nedeniyle aralarında tartışma çıktığını ve eşinin KADES uygulamasını kullanacağını söylediğini aktardı. Savunması sırasında duygulanan sanık ağlamaya başlayınca duruşmaya ara verildi.
Üçüncü bıçak darbesinden sonrasını hatırlamadığını söyledi
Aranın ardından savunmasına devam eden Ahmet G, eşinin kendisini aldattığını söylediğini öne sürerek savunmasının devamını yazılı olarak sunmak istediğini mahkemeye bildirdi. Heyet, sanığın talebini kabul etti. Mahkeme başkanının sorusu üzerine sanık, üçüncü bıçak darbesinden sonrasını hatırlamadığını ifade etti.
Sanığın savunmasının ardından söz alan maktul Serpil G'nin annesi Elmas Rodoplu, sanıktan şikayetçi olduklarını belirtti. Rodoplu, kızının defalarca boşanmak istediğini söylediğini öne sürerek, sanığın kızını kendilerini ve çocukları kullanarak öldürmekle tehdit ettiğini iddia etti.
Çiftin çocukları tanık olarak dinlendi
Duruşmada çiftin çocukları da tanık olarak dinlendi. 14 yaşındaki B.G, annesinin olaydan yaklaşık bir yıl önce ayrılmak istediğini ancak babasının buna karşı çıktığını söyledi. Annesinin olaydan bir hafta önce evden ayrılacağını ve daha sonra kendileri için geleceğini anlattığını belirten B.G, olay günü babasının telefonla arayarak kapıda olduğunu ve kahvaltı sürprizi yapacağını söylediğini ifade etti. Eve geldikten sonra ayrılık konusunun yeniden gündeme geldiğini belirten çocuk, odasında ders çalışırken sesleri duyduğunu ve yardım çağırmak amacıyla evden çıktığını anlattı.
"Sizi çok seviyorum, unutmayın"
10 yaşındaki B.G. ise olay günü babasının kendilerine sürprizi olduğunu söylediğini ve "Sizi çok seviyorum, unutmayın" dediğini aktardı. Ağabeyiyle birlikte odada ders çalıştıklarını belirten çocuk, daha sonra sesleri duyduklarını ve olaya tanık olduğunu ifade etti.
Cumhuriyet savcısı, dosyadaki eksikliklerin giderilmesini ve sanığın üzerine atılı suçların niteliği nedeniyle tutukluluk halinin devamına karar verilmesini talep etti.
Mahkeme heyeti, sanığın tutukluluk halinin devamına hükmederek duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.




