Menemen'de doğalgaz altyapısının genişletilmesine yönelik çalışmalar başladı. Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan'ın geçtiğimiz haftalarda İzmirgaz Genel Müdürü Ahmet Yetik ile gerçekleştirdiği görüşmenin ardından Emiralem Mahallesi'nde ilk kazma vuruldu. Doğalgaz altyapı çalışmalarının başlaması, mahalle sakinleri tarafından memnuniyetle karşılandı.

27 mahallenin talebi iletildi

Çalışmaların, Başkan Aydın Pehlivan'ın doğalgaz hizmeti bulunmayan 27 mahallenin muhtarlarının taleplerini de içeren ziyaretinin ardından hayata geçirildiği belirtildi. İlk etapta Emiralem Mahallesi'nde başlayan altyapı çalışmalarının ilerleyen süreçte diğer mahallelerde de devam etmesi hedefleniyor.

Temasların ardından faaliyete geçildi

Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, ilçenin gelişimi için ilgili kurumlarla koordinasyon içerisinde çalışmalar yürüttüklerini belirtti. Uzun süredir beklenen doğalgaz altyapı çalışmalarının Emiralem'de başlamasının önemli bir gelişme olduğunu ifade ederek, yatırımın bölgeye konfor, yaşam kalitesi ve modern şehircilik hizmetleri kazandıracağını söyledi.

“Menemen’in her köşesine hizmet ulaştırıyoruz”

İlçenin tüm mahallelerine hizmet götürmek için çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Pehlivan, belediye olarak üzerlerine düşen sorumlulukları yerine getirirken, diğer kurumlarla yürütülen süreçleri de yakından takip ettiklerini kaydetti. Doğalgaz altyapı çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte vatandaşların daha konforlu ısınma imkanına kavuşacağını ifade ederek, yatırımın Menemen'in yaşam kalitesine ve değerine katkı sağlayacağını dile getirdi.

Kaynak: Bülten