Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde ulaşım konforunu artırmak amacıyla başlattığı yol yenileme ve parke taşı döşeme çalışmalarına aralıksız devam ediyor. "41 Kere Maşallah" sloganıyla yürütülen çalışma programı kapsamında kullanım ömrünü tamamlayan yollar yenilenirken, ilçe genelinde 41 farklı noktada eş zamanlı çalışma gerçekleştiriliyor. Belediye ekipleri, Pınarbaşı, Yıldıztepe, İsabeyli, Şirinevler, Dumlupınar ve Sümer mahallelerinde çok sayıda sokakta parke taşı döşeme çalışmalarını sürdürüyor. Fen İşleri Müdürlüğü tarafından hazırlanan program doğrultusunda eskiyen yollar yenilenerek vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım sağlaması hedefleniyor.
14 noktada daha çalışma başlayacak
Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, ilçe genelinde yürütülen çalışmaların planlanan program doğrultusunda sürdüğünü belirtti. Vatandaşların daha güvenli ve rahat ulaşım sağlayabilmesi için ekiplerin sahada yoğun mesai harcadığını ifade ederek, halen 41 ayrı noktada yol yenileme çalışmalarının devam ettiğini bildirdi. Mevcut programın ardından 14 yeni noktada daha ekiplerin çalışmalara başlayacağını belirten Tetik, ilçenin tüm mahallelerine eşit hizmet anlayışıyla yatırım yapmayı sürdüreceklerini kaydetti. Nazilli Belediyesi, belirlenen program kapsamında ilçe genelindeki yol yenileme ve parke taşı döşeme çalışmalarını etaplar halinde sürdürerek ihtiyaç duyulan bölgelerde altyapı ve üstyapı çalışmalarına devam edecek.





