Aliağa Petkimspor, Basketbol Süper Ligi’nde yeni sezonun kadro yapılanmasına hızlı bir başlangıç yaptı. Burak Gören’le yollarını ayırarak teknik direktörlük koltuğunu Özhan Çıvgın’a emanet eden İzmir temsilcisi, tanıdık bir ismi kadrosuna katarak ilk transferini gerçekleştirdi. Geçtiğimiz sezonu Manisa Büyükşehir Belediyespor’da geçiren tecrübeli oyun kurucu Yunus Emre Sonsırma, yeniden Petkimspor forması giyecek.

32 yaşındaki ve 1.92 boyundaki guard, 2023-2024 sezonunda da kısa süreliğine Petkimspor’da görev yapmıştı. Basketbol kariyerinde Edirne, Karşıyaka, Büyükçekmece, Eskişehir, Türk Telekom, Galatasaray ve Bahçeşehir Koleji gibi önemli kulüplerin formasını giyen Sonsırma, Çıvgın ile Büyükçekmece döneminden tanıdık bir sinerjiye sahip. Ayrıca Karşıyaka ile 2015 yılında yaşadığı şampiyonluk, oyuncunun en dikkat çekici başarılarından biri.

Petkimspor, kadrosunu güçlendirirken sadece iç sahada değil, Avrupa arenasında da iddialı olmayı hedefliyor. Kulüp, FIBA Şampiyonlar Ligi’nden gelecek muhtemel bir davetle uluslararası arenada yer alma planlarını şekillendiriyor. Yeni sezonda hem ligde hem Avrupa’da güçlü bir profil çizmek isteyen Petkim, rotasını net bir şekilde belirlemiş durumda.

Kaynak: DHA