Muğla Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından Marmaris’in Çamlı Mahallesi’nde yürütülen sıcak asfalt çalışmaları devam ediyor. Yaklaşık 25 milyon liralık yatırımla hayata geçirilen proje kapsamında toplam 5,6 kilometrelik yolun yenilenmesi planlanıyor. Çalışmalar çerçevesinde zemin iyileştirmesi, plent miks temel (PMT) serimi ve sıcak asfalt uygulamaları gerçekleştiriliyor. Proje kapsamında şu ana kadar 2,8 kilometrelik bölümde asfalt serimi tamamlanırken, ekipler kalan kesimlerde çalışmalarını sürdürüyor.
Çalışmaların büyük bölümü tamamlandı
Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin Marmaris’in önemli turizm bölgelerinden biri olan İçmeler Mahallesi’nde başlattığı yol yenileme projesinde ise sona yaklaşıldı. Yaklaşık 77 milyon liralık yatırımla yürütülen çalışmalar, Marmaris merkez ile İçmeler arasında ulaşımı sağlayan ve Atatürk Caddesi olarak bilinen yaklaşık 3,5 kilometrelik güzergâhta gerçekleştiriliyor. İki platform ve dört şerit olarak planlanan yolun yenilenmesi kapsamında çalışmaların büyük bölümünün tamamlandığı bildirildi.
Yol yatırımları ilçe genelinde devam ediyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Marmaris genelinde merkez ve kırsal mahalle ayrımı gözetmeden ulaşım yatırımlarını sürdürüyor. Daha önce Adaköy, Bayır, Söğüt ve Orhaniye mahallelerinde gerçekleştirilen yol yapım çalışmalarının tamamlanarak vatandaşların kullanımına sunulduğu belirtilirken, yeni projelerle ulaşım ağının güçlendirilmesine devam edildiği ifade edildi.
Güvenli ve konforlu ulaşım hedefleniyor
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, il genelinde sürdürülen yol yatırımlarına ilişkin değerlendirmede bulundu. Ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmaların devam ettiğini belirterek, vatandaşların daha güvenli ve konforlu yollarda seyahat edebilmesi amacıyla yatırımların sürdürüldüğünü ifade etti. Ayrıca yol projelerinde görev alan Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekiplerine çalışmalarından dolayı teşekkür etti.





