Batman Çayı’nda serinlemek için suya giren 22 yaşındaki genç, akıntıya kapılarak yaşamını yitirdi. Olay, bölgede büyük üzüntüye neden olurken, gencin kurtarılması için ekipler zamanla yarıştı.

Edinilen bilgilere göre olay, saat 16.00 sıralarında Balpınar beldesi Çevre Yolu Köprüsü mevkiinde meydana geldi. Sıcak havadan bunalan İsmail Arzık (22), serinlemek amacıyla Batman Çayı’na girdi. Bir süre suda yüzdüğü öğrenilen genç, daha sonra akıntıya kapılarak gözden kayboldu.

Durumu fark eden çevredeki vatandaşlar, vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi’ne haber verdi. İhbar üzerine olay yerine Batman Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü arama-kurtarma ekipleri ile sağlık ekipleri sevk edildi. Bölgeye ulaşan ekipler, çayda kaybolan genci bulabilmek için kapsamlı arama çalışması başlattı.

Ekiplerin yürüttüğü çalışmalar sonucunda İsmail Arzık sudan çıkarıldı. Olay yerinde hazır bekleyen sağlık görevlileri tarafından ilk müdahalesi yapılan genç, ambulansla Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan Arzık, doktorların tüm çabalarına rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Acı haber ailesi ve yakınlarını yasa boğdu. Olayla ilgili olarak güvenlik güçleri tarafından inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Kaynak: Haber Merkezi