AK Parti İzmir Büyükşehir ve Bergama Belediye Meclis Üyesi Sebahattin Güzel, Bergama’nın önemli ulaşım akslarından biri olan Özgürlük Caddesi’nde aylardır tamamlanamayan yol çalışmaları nedeniyle İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne tepki gösterdi. Fatih Mahallesi’nde bulunan Özgürlük Caddesi’nde açıklamalarda bulunan Güzel, geçtiğimiz yıl ekim ayında yaşanan sel felaketinin ardından bölgede başlatılan altyapı çalışmalarının tamamlandığını ancak üstyapı düzenlemeleri ve asfalt serimi konusunda verilen sözlerin yerine getirilmediğini savundu.

“Altyapı tamamlandı, asfalt hala yok”

İZSU, Gediz Elektrik ve Türk Telekom tarafından yürütülen altyapı çalışmalarının sona erdiğini hatırlatan Güzel, Nisan ayında başlaması planlanan üstyapı çalışmalarının aradan geçen süreye rağmen hayata geçirilmediğini belirtti. Haziran ayının sonuna gelinmesine rağmen caddede asfalt çalışmasının yapılmadığını ifade ederek, bölgedeki vatandaşların bozuk yollar nedeniyle mağduriyet yaşadığını dile getirdi.

“Vatandaşlar çukur ve çamurla karşı karşıya”

Özgürlük Caddesi’nin mevcut haliyle vatandaşlar için ciddi bir sorun oluşturduğunu öne süren Güzel, özellikle yağışlı havalarda yolun çamurla kaplandığını ve ulaşımın zorlaştığını söyledi. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin Bergama’daki hizmetlerinin yetersiz kaldığını savunarak, kırsal mahallelerde yaşanan sorunların yanı sıra ilçe merkezindeki temel beklentilere de cevap verilemediğini ifade etti.

Büyükşehir Meclisi’nde de gündeme getirdi

Konuya ilişkin eleştirilerini daha önce İzmir Büyükşehir Belediye Meclisi’nde de dile getirdiğini belirten Güzel, Özgürlük Caddesi’ndeki çalışmaların bir an önce tamamlanması çağrısında bulundu. Bergamalıların verilen sözlerin yerine getirilmesini beklediğini ifade ederek, günlük yaşamı olumsuz etkileyen yol sorununun daha fazla gecikmeden çözüme kavuşturulması gerektiğini kaydetti.

Kaynak: Bülten