Başkentte toplu taşıma kullanıcılarının gündeminde "Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu neden kapalı?" sorusu yer alıyor. Ankara Valiliği'nin aldığı güvenlik ve ulaşım tedbirleri kapsamında istasyonun hizmet vermeyeceği duyuruldu. İşte merak edilen detaylar...
Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu neden kapalı?
Ankara'da 27 Haziran Cumartesi günü gerçekleştirilecek İYİ Parti'nin "Büyük Ankara Mitingi" öncesinde ulaşımda yeni bir düzenlemeye gidildi. Ankara Valiliği'nin aldığı karar kapsamında Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu, miting günü vatandaşların kullanımına kapatılacak.
Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Valilik kararı doğrultusunda istasyonun 27 Haziran Cumartesi günü saat 13.00'ten itibaren yolcuların iniş ve binişine kapalı olacağı bildirildi. Açıklamada, uygulamanın güvenlik ve ulaşım tedbirleri kapsamında hayata geçirildiği belirtilerek vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için seyahat planlarını buna göre yapmaları istendi.
Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu saat 13.00'te kapanacak
EGO Genel Müdürlüğü'nün duyurusuna göre Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu, mitingin düzenleneceği gün saat 13.00 itibarıyla hizmet vermeyecek. İstasyonda yolcu iniş ve binişi yapılmayacak. Uygulamanın ne zaman sona ereceğine ilişkin ise açıklamada herhangi bir bilgi paylaşılmadı.
İYİ Parti mitingi Tandoğan Meydanı'nda yapılacak
İYİ Parti'nin "Büyük Ankara Mitingi", 27 Haziran Cumartesi günü saat 18.00'de Tandoğan Meydanı'nda gerçekleştirilecek. Miting öncesinde parti tarafından paylaşılan tanıtım videosunda Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu, haksızlık, hukuksuzluk ve adaletsizlik eleştirilerine yer verirken, vatandaşları mitinge katılmaya davet etti.
Partinin miting çağrısında ise "Adaletsizliğe, Cumhuriyet Düşmanlığına Bayrak Açıyorum" sloganı kullanıldı.





