Manisa Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma geleneğini yaşatmak amacıyla düzenlediği aşure ikramlarına Soma ve Akhisar ilçelerinde başladı. Kazanlarda hazırlanan aşureler duaların ardından vatandaşlara ikram edilirken, etkinliklere ilçe sakinleri yoğun ilgi gösterdi. Büyükşehir Belediyesi tarafından il genelinde gerçekleştirilecek aşure dağıtımlarının ilk durakları olan Soma ve Akhisar'da birlik ve dayanışma mesajları öne çıktı.

Vatandaşlar aşure sofrasında buluştu

Soma'da düzenlenen programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Akhisar'daki etkinlikte ise Akhisar Belediye Başkanı Ekrem Kayserili vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramına eşlik etti. Muharrem ayının manevi atmosferinin paylaşıldığı programlarda vatandaşlara hazırlanan aşureler dağıtılırken, etkinlikler sıcak ve samimi görüntülere sahne oldu.

"Bereketi tüm Manisa'ya ulaştıracağız"

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, muharrem ayının bereketini kentin tüm ilçelerine taşımaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. Aşurenin farklı tatların bir araya gelerek oluşturduğu birlik ve beraberliğin simgelerinden biri olduğunu ifade ederek, Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşları ile vatandaşlarla bu paylaşımı gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadıklarını kaydetti.

Aşure ikramları farklı ilçelerde sürecek

Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan program kapsamında aşure dağıtımlarının önümüzdeki günlerde de devam edeceği bildirildi. Belirlenen takvim doğrultusunda Turgutlu, Alaşehir, Salihli ve Manisa merkezde farklı noktalarda düzenlenecek etkinliklerle vatandaşlara aşure ikramı yapılacağı açıklandı.

Muhabir: Dilek Çakır Durak