Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), İzmir’in Bergama ilçesinde bulunan mülkiyetindeki 4 taşınmazı satışa çıkarma kararı aldı. Kurum portföyünde yer alan taşınmazların elektronik açık artırma yöntemiyle yeni sahiplerini bulması planlanıyor.
Bergama’nın Ertuğrul Mahallesi’nde bulunan taşınmazların ikisi arsa, ikisi ise konut niteliği taşıyor. Satış süreci tamamen dijital ortamda yürütülecek ve yatırımcılar belirlenen tarihler arasında tekliflerini elektronik sistem üzerinden iletebilecek.
Açık artırma Temmuz ayında yapılacak
SGK tarafından duyurulan takvime göre taşınmazlar için açık artırma süreci 20 Temmuz 2026 tarihinde başlayacak. Elektronik ortamda gerçekleştirilecek ihale, 31 Temmuz 2026 tarihine kadar devam edecek.
Dijital ihale yöntemi sayesinde yatırımcıların Türkiye'nin farklı noktalarından teklif verebilmesi mümkün olacak. Bu durumun, taşınmazlara olan ilgiyi artırması bekleniyor.
Hedeflenen gelir 21,6 milyon liranın üzerinde
Satışa çıkarılan dört taşınmazdan SGK’nın toplamda en az 21 milyon 660 bin lira gelir elde etmeyi hedeflediği belirtildi. Taşınmazların satışının, kurumun taşınmaz yönetimi ve kaynak değerlendirme politikaları kapsamında gerçekleştirildiği ifade edildi.



