İzmir’de metro ulaşımını kullanan vatandaşları ilgilendiren bir açıklama yapıldı. İzmir Metro A.Ş., hat üzerinde meydana gelen asayiş olayı nedeniyle seferlerde aksama yaşandığını bildirdi. Şirket tarafından yapılan duyuruda, metro seferlerinin planlanan saatlerde gerçekleştirilemediği ve ulaşım hizmetinin gecikmeli olarak devam ettiği belirtildi.

Seferler Gecikmeli Olarak Sürüyor

İzmir Metro A.Ş.’nin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Sayın Yolcularımız, hattımızda yaşanan asayiş bir olay sebebiyle, seferlerimiz gecikmeli olarak devam etmektedir. Bilgilerinize sunarız.”

Yolculara Güncel Duyuruları Takip Etme Çağrısı

Yetkililer, seferlerde yaşanan gecikmeler nedeniyle yolcuların mağduriyet yaşamamaları için resmi kanallar üzerinden yapılacak güncel duyuruları takip etmelerini tavsiye etti. Asayiş olayına ilişkin detaylı bilginin ise henüz paylaşılmadığı öğrenildi.

Kaynak: Haber Merkezi