Kemalpaşa Belediyesi Gündüz Bakımevlerinde eğitim gören öğrenciler, 2025-2026 eğitim öğretim yılını düzenlenen yıl sonu gösterileri ve mezuniyet töreniyle tamamladı. Renkli etkinliklere sahne olan programda minikler sahne performanslarıyla izleyicilerden alkış alırken, mezun olan öğrenciler kep atarak yeni eğitim dönemine uğurlandı. Ulucak, Merkez, Örnekköy, Armutlu ve Ören mahallelerinde hizmet veren belediyeye bağlı beş Gündüz Bakımevinde eğitim gören öğrenciler, Dere Mesire Alanı Atatürk Salonu'nda düzenlenen etkinlikte aileleriyle birlikte mezuniyet heyecanını yaşadı.
Miniklerden dans ve müzik gösterileri
160 öğrenci kapasitesiyle hizmet veren Gündüz Bakımevlerinde eğitim alan çocuklar, yıl boyunca öğretmenleriyle hazırladıkları dans, müzik ve çeşitli sahne gösterilerini sergiledi. Etkinlikte sahne alan öğrenciler performanslarıyla büyük beğeni toplarken, aileler de çocuklarının gösterilerini ilgiyle takip etti.
55 öğrenci kep atarak mezun oldu
Program kapsamında okul öncesi eğitimlerini tamamlayan 55 öğrenci için mezuniyet töreni düzenlendi. Kep atma seremonisiyle mezuniyetlerini kutlayan çocuklar, aileleriyle birlikte bu özel günü hatıra fotoğrafları çektirerek ölümsüzleştirdi. Renkli görüntülere sahne olan törende öğrenciler, okul öncesi eğitimlerini tamamlamanın sevincini yaşadı.
Başkan Türkmen'den iki yeni kreş müjdesi
Törende konuşan Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen, çocukların çağdaş, bilimsel ve nitelikli eğitim ortamlarında yetişmesinin belediyenin öncelikleri arasında bulunduğunu belirtti. Cumhuriyet değerleriyle yetişen, özgüveni yüksek bireyler için çalışmalarını sürdürdüklerini ifade ederken, mevcut kreşlerdeki fiziki şartların iyileştirileceğini ve önümüzdeki dönemde ilçeye iki yeni kreş kazandırılacağını açıkladı. Kültür Müdürlüğü ile Gündüz Bakımevlerinde görev yapan öğretmenlere ve personele teşekkür eden Türkmen, ailelerin belediyeye duyduğu güvenin kendileri için önemli olduğunu belirterek, mezun olan öğrencilerin gelecekte ülkeye önemli katkılar sunacağına inandığını dile getirdi. Program, mezun öğrencilerin hep birlikte keplerini havaya atmasının ardından aileleri ve öğretmenleriyle hatıra fotoğrafları çektirmesiyle sona erdi.




